Телескоп Джеймса Вебба заправили паливом для роботи у космосі

У рамках підготовки до запуску вже наступного тижня, телескоп «нового покоління», космічний телескоп імені Джеймса Вебба, перевели у заправну частину комплексу космодрому Куру. NASA повідомило, що він повністю заправлений для роботи у космосі.

NASA / Desiree Stover

«Космічний телескоп нового покоління», сьогодні відомий під своїм новим ім'ям як телескоп імені Джеймса Вебба, з'явився вже за п'ять років після запуску «Габбла». Він має 18 гексагональних дзеркал, які разом майже втричі більші за діаметр головного дзеркала «Габбла», що дасть змогу досліджувати космос у нижчому частотному діапазоні та викривати об'єкти з великим червоним зміщенням, які «Габблу» не під силу.

Однак шлях телескопа до космодрому Куру зайняв майже 25 років, 14 з яких зайняв комплексний режим тестування. За планом NASA він має близько 26 хвилин провести у ракеті Аріан 5, після чого самостійно має за чотири тижні дістатися у другу точку Лагранжа системи Земля-Сонце. І для коригування свого курсу, а також підтримки орбіти та наведення на різні цілі, «Джеймсу Веббу» необхідне паливо, яке він отримав цього тижня на заправній станції комплексу космодрому.

Протягом десяти днів телескоп заправляли 168 кілограмами гідразинового палива і 133 кілограмами окиснювача тетроксиду діазоту. Зараз він готується до «переїзду» у комплекс фінальної збірки, де його помістять у ракету та за два дні до запуску переведуть на стартовий майданчик.

Раніше ми писали, що запуск перенесли на 22 грудня внаслідок невдалої підготовки телескопу до інтеграції з ракетою-носієм, однак інцидент не пошкодив телескоп, а тому у NASA дали дозвіл на початок заправки паливом. Якщо у цей день телескоп не вдасться запустити, то старт може відбутися у будь-який з 21 дня стартового вікна.

Фото в анонсі: NASA / Desiree Stover