Біологія

Супутник знайшов нові колонії імператорських пінгвінів за допомогою посліду

Команда дослідників British Antarctic Survey зафіксувала одинадцять нових колоній імператорських пінгвінів у Антарктиді за допомогою знімків супутника Sentinel-2, що належить Європейському космічному агентству. Він побачив великі плями посліду птахів, що видав їхнє знаходження. За рахунок нових колоній популяція імператорських пінгвінів зросла на 5-10%, повідомляють автори у статті в журналі Remote Sensing in Ecology and Conservation.

Імператорські пінгвіни Aptenodytes forsteriвеликі птахи, що більшу частину свого життя проводять в Антарктиці та дуже пристосовані до холодних умов. Птахи засновують колонії та щороку повертаються на одні й ті самі місця. Вченим було відомо про 54 локації для колоній, з яких станом на 2019 рік залишилося 50. Нова знахідка збільшує цю цифру до 61 колонії. Таким чином, кількість імператорських пінгвінів зросла приблизно на півмільйона голів, або на 5-10% від загальної популяції.

Щоб знайти нові колонії, дослідники використали дані супутника Європейського космічного агентства Sentinel-2, зібрані за три роки його роботи над Антарктидою. Хоча імператорські пінгвіни занадто малі, щоб їх можна було побачити з орбіти навіть з високою роздільною здатністю, великі коричневі плями від їхнього посліду було добре видно на знімках.

Втім, нова знахідка також вказує на те, що втрати популяції будуть більшими, ніж очікувалося раніше.Імператорські пінгвіни розмножуються під час зими у Південній півкулі, використовуючи стійкий морський лід, на якому вони відкладають яйця. Їхня залежність від льоду робить їх вразливими до кліматичних змін. Місця колоній імператорських пінгвінів знаходяться у районах, що сильно постраждають від підвищення температури, зниження рівня морського льоду та зміни режиму вітрів. Якщо вони не знайдуть нові місця для розмноження, до кінця століття кількість імператорських пінгвінів скоротиться на 86%, але навіть за найкращого сценарію втрати становитимуть 31%. Саме тому необхідно слідкувати за змінами клімату в цьому регіоні.